21 april 2011

Mjä.. sitter på jobbet och uppdaterar.
Solen skiner och termometern visar 32 grader.
men det kan ju vara för att termometern är i solen.
Skönt är det i alla fall.. trots att wictor tittar
dömmande och säger "sophie, bränn dig inte nu"
trots att anton säger "aaah, hon ser ut som en kräfta"
det känns lite som att, nä, hon bränner sig lätt.. hon
har ingen rätt att sitta i solen och mysa.
NÄ-NÄ.. jag går väl inte då!!
Å just därför sitter jag inne och surar lite nu.

Vi har åkt bräda.
å tydligen så lyckas jag riktigt bra.
Wictor sa att det såg bra ut och att jag var duktig.
MHM...


Philip är här nu,
borde kanske sluta sura och gå ut och umgås med honom.



puss!   :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0