9 september 2010

jag kan inte somna,
eller mjo.. eftersom att jag faktiskt vaknar
på morgonen innebär det ju att jag somande
för annars hade jag inte kunnat vakna!
Men grejen är den att jag varje kväll ligger
vaken minst 45 minuter och vrider och vänder
på mig. Det är inte alls roligt.
Jag ligger vaken, får huvudvärk för att jag
är så trött men ändå somnar jag inte.
Det måste ju vara ngt psykiskt som gör att
jag faktiskt inte somnar.
När Wictor ligger vid sidan om har jag aldrig
problem att somna, då somnar jag gott och fort.
Enda sedan han åkte har sängen ekat tom och
jag ligger och sprattlar runder när jag egentligen
borde ha somnat för längesedan.

Nu ska jag äta frulle,
sen ska jag packa en väska och åka ner till
simhallen och ta och simma sådär 40 minuter
eller något!

puss och kram ;*

Kommentarer
Postat av: josefin

Sophie! Jag är likadan. Har assvårt att somna ensam! Sätt på ett avsnitt av nån serie du gillar och lägg en kudde framför dig som du kan hålla om så kanske det går bättre! :-*

2010-09-12 @ 11:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0