9 september 2010

Det blev 40 minuters simning och
en sväng till väla med Catti.
Nu har jag fastnat vid tvn, vid
Tyra Banks Show och jag håller på
att gå i taket.

Idag har de diskuterat barnuppfostran.
Föräldrarna hävdar att det är ohygieniskt
att gå vara naken så att ens barn kan se det.
De säger att deras tonåringar inte får ha
sex i deras hem, om dom skulle ha det
så respekterar tonåringarna inte sina mammor.
Det gör mig faktiskt knäpp.
Jag är glad att jag lever i Sverige med
fullt normalt funtade föräldrar.

puss ;*

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg också det där programmet!

HELT galet!!



Hoppas allt e fint Sophie <3

2010-09-09 @ 21:31:40
URL: http://sarakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0