5 september 2010

ikväll ska jag, syster och mamma på bio.
faktiskt så väntar vi bara på att mamma ska
bli klar i duschen så att vi kan åka.
Vi tänker se "i rymden finns inga känslor"
och jag står för biljetterna med mina
pressentbiljetter. Hoppas filmen är bra nu bara.
Den har ju fått bra kritik..

Har varit ute och gått / sprungit idag.
herrejävlar vad det var tungt att springa.
det blir till att förbättra kontidionern avsevärt
innan jag ens tänker tanken att springa
tillsammans med Wictor.
Men jag har inte mycket göromål nästa vecka.
Så kanske en rask promenad med lite jogging
en gång om dagen?
Jag får helt enkelt se hur det blir!
ELLER så bestämmer jag mig bara..

Nu har pappa varit hemifrån en vecka,
hoppas att du har det bra i dansklandet!

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0