7 oktober 2010

dagen har bestått av nästan ingenting.
lite för mycket huvudvärk
lite för dåligt resultat på pluggandet inför
högskoleprovet den 23e okt
och lite för mkt tankar kring det mesta.
Å- varfan har jag lagt mina stickor?!?

Känner mig lite lätt deprimerad idag.
Huvudet gör ont, halsen kliar och 
jag är ensam.

Jag vill vara gjord av pengar så att jag
kan köpa mig en helt ny garderob.
Jag vill beställa ett par häftiga termobrallor,
ett döhäftigt underställ och en sån mysig superdress.

http://www.junkyard.com
http://www.onepiece.no

suck säger jag bara!

Helsäsong blir det också!
Alltså firas även denna julafton i vintern
uppe i de värmländska skogarna.
Fast detta året med en underbar pojkvän.
Förra året var han bara ett risigt ligg..

Jag undrar varför min lavalampa inte gör
stora klumpbubblor utan bara små fisbubblor.
Det är inte alls roligt att titta på,
det ser inte ens nästan häftigt ut!

Jag har mens också,
men jag blöder ingenting.
Undra just om det är normalt.
Minsta minitampongen och inte ens det behöver jag.
Jag tror jag skulle kunna klara mig på trosskydd.
Binda och tampong känns mest onödigt.
Fast man BÖR nog blöda mer än en dag..
ÄVEN om man går på p-piller.
Jag tycker det är rätt najs,  men frågan är väl
hur normalt det är..

Min pojkvän är förkyld och stackars mig
känner mig inte heller helt 100...

Nä.. om man skulle gå och bajsa och
bli lite glad igen?
Låter bra tycker jag!

puss!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0