28 oktober 2010

Igår hade jag sjuuuukt häftiga humörsväningar på kvällen.
det var inte nådigt alltså.
Wictor verkade nästan rädd.
"vill du ha ngt, ska du ha hjälp, jag flyttar på mig med en gång"
frågor som "vill du ha något" existerar inte i hans värld annars.
frågor som "vill du ha hjälp" är en fråga som i princip endast
dyker upp när jag är grinig, trött eller sur.
"jag flyttar på mig med en gång" ja, det trodde jag inte
att han kunde säga!!
Normalt sätt låter det mer "vafan, sluta ta så mycket plats"
jag tror jag ska vara arg/irriterad/sur/stressad mer ofta.
eller så får jag helt enkelt lära honom att det heter
så ALLTID och inte bara när jag är sur.

Nu strax blir det matlagning,
får se vad jag improviserar ihop denna gången.
åt förresten världens godaste sallad på jobb idag.

PUSS! ;*


Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!

jag ramlade in på din blogg för ett par veckor sedan, och har följt dig sedan dess. jag skulle vilja veta mer om dig, vad jobbar du med, vad du har för framtidsplaner osv. Och vem är den här Wictor? är det din pojkvän?

ha det så bra!

/Johanna

2010-10-29 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0