15 oktober 2010

var uppe med tuppen och gjorde varm oboy
till wictor som fyller år idag.
tände ett ljus i vår lilla födelsedagstårta och
sen gick jag upp och sjöng för honom.
Han fick ett utav tre paket,
de andra pakerterna ville han ha på söndag.

idag har jag än så länge inte gjort mkt.
var och lunchade med mamma på stan.
vi hade ett ganska givande samtal.
Jag önskar bara att min pojkvän någongång
och skulle vilja ha givande samtal..
inte bara vadhardugjortidag-samtal.
kanske ett vadtyckerduom-, eller
iblandfunderarjagöver-samtal.
Men sånt betyder ingenting för honom.
Näe.. givande samtal är samtal som
vadhardugjortidag, för honom!

nu ska jag titta fördigt på
lite sällskap
och sen ska jag dammsuga nedanvåningen.

puss :*

Kommentarer
Postat av: sarah

grattis wictor, haha! ;)

2010-10-16 @ 03:08:15
URL: http://engelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0