1 oktober 2010

Dagen började med en mysig skogspromenad
i det härliga höstvädret med min underbara pojkvän!
Efter det blev det en runda på stan med Catti.
Så nu har jag inhandlat födelsedagspresent
till Wictor som fyller år om 14 dagar.
Vet inte om jag är helt nöjd .. men så gott som iaf.
När jag ändå var i stan köpte jag de hemlösas
tidning Aluma.. Vad är väl 40 kronor när jag
precis köpt mig en parfym för 400,- ?

Ikväll blir jag ensam hemma.
så jääävla tråkigt!
jag vill inte sitta här helt ensam å äta mat.
jag är ingen ensamvarg, jag behöver ensamhet
men jag behöver umgås ännu mer.


Ahja,
i morgon väntar 14 timmars jobb.

sov gott!
puss ;*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

det är då du ska smsa mig :*

2010-10-02 @ 00:53:18
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0