7 mars 2010

jag satte mig ner för att lovorda
min helt jävla underbara pojkvän..
så small det till i köket,
kom ganska fort på att det nog var musfällan.
nu ligger musen fastklämd och lider,
den piper och jag gråter..
det är väl meningen att den ska knäcka
nacken å dö med en gång?
Jag får så ont i magen av att veta att
det ligger en levande varelse inne i vårt kök
och lider .. kunde den inte bara fått dö direkt?
Den är söt dessutom!
Dock inte så söt när den lever runder i våra sopor! 
andra musen på två dagar.. egentligen ganska äckligt
men stackars lilla mus som just nu ligger och lider!
Hade jag kunnat hade jag gått in å dödat den
så att det slapp ligga där och lida, men jag
är för feg!  Jag kan inte döda den!
Stängde dörren in till köket så nu hör jag inte längre
hur sen hjälplöst ligger och piper.
Det känns inte alls bra, stackars lilla mus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0