19 mars 2010

Idag har jag varit pigg och glad
nästan precis hela dagen.
trots att det har regnat jättemycket
och allt har varit precis genomblött.
När jag gick in på lunch så sa folk till
mig att jag såg väldigt glad ut
för att jobba utomhus!
Men barnen har ju faktiskt varit väldigt
mysiga idag.. inga gnäll eller sura miner!

Det har varit väldigt dimmigt idag också.
Åkte storbacken och såg typ 5 meter framför mig..
det var ruskigt obehagligt!
I vilket fall som så var det klart i dalen och när
jag hade mina björnbusar grön så tittar en av tjejerna
upp på himlen och säger "vad suddigt det är där uppe"
då svarar Joel "Ja, himlen håller på att trilla ner"

Wictor ligger å sover på soffan.
mer svårväckt människa får man fan leta efter!
För inte vaknar han när jag väcker honom..
grisunge,

Nu ska jag laga mat tycker jag!
puss å kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0