13 juli 2010

det här jävla hostan,
den ger ju sig fan aldrig!
men å andra sidan så har jag
ju knappast vilat något.
jobbade torsdag-lördag,
sen var det 85års kalas på Hillesgården
och igår städade jag bilen,
en liten del av huset och tvättade konstant.
idag ska jag verkligen inte göra ett skvatt
fram till klockan halv tre då jag ska ta bussen
ner till jobb för att jobba några timmar på Lagmark.
I morgon ska jag jobba Kgränd, på torsdag också.
Fredag är jag lite ledig å på lördag är det Kgränd igen.
Å helgen efter det bär det av mot Glava.
Det ska bli mysigt, (:
Till dess hoppas jag innerligt att min hosta har gett sig.
För annars lär jag ju vara spiknykter.

I natt åskade det, helt fruktansvärt mycket.
Vaknade kvar över ett av världens jättedunder.
vågade inte ha fönstret öppet om ifall att
det skulle börja regna,
för då skulle det regna in på mig.. å
det ville jag absolut inte!

Host host... nu ska jag äta frukost.
puss puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0