30 januari 2010



Mamma och pappa har varit här i två dagar nu.
Det har varit mysigt..
fast att jag har fått sova ensam i en ovanligt stor säng.
Fick i alla fall äta frukost tillsammans med mitt sovsällskap.
Sen körde han iväg till Sälen,
så idag har jag fått klara mig helt utan honom..

På måndag har jag min första skidlektion.
Det är lite smått nervöst, men
fan vad det ska bli roligt!
Jag kommer säkert hinna tröttna på
de snoriga fyraåringarna som bara skriker..
men barnen är söta,
lyckas man bara att hålla sig på deras nivå
så tror jag att det kommer gå alldeles utmärkt!

I morgon när jag kommer hem ska jag städa
i min garderob!  Mamma och pappa kom nämlien
hit med en massa kläder som just nu ligger
i en salig röra på mig säng...
det värsta är ju då att de kan ligga där,
jag sover ju aldrig i min säng ändå!
Soffan har liksom blivit min .. och Wictors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0