25 januari 2010

Idag hade jag praktik med Hanna.
Men eftersom att jag har lite ont så
hade jag svårt att släppa loss.
Just nu när jag sitter alldeles stilla så
känns det absolut ingenting..
men så fort jag ska gå någonstans
så känns det som att jag helst av allt
skulle vilja lägga mig på golvet och skrika.
Som tur är så går både svamp och urinvägsinfektion
att bota med piller.. å nu jävlar i det ska
jag äta piller!

Idag är första dagen sedan min lilla olycka
som jag körde bil.
På vägen till vårdcentralen gick det långsamt
och jag blev rädd varje gång jag skulle svänga på ratten.
Fick möte av stora lastbilar, hjärtat gjorde ett extra
hopp när lastbilarna svischade förbi..
Hade en lastbil nära bakom också, det gjorde mig nervös.
Men påväg hem var det liksom lugnt!
Jag kände inte den där rädslan,
det enda jag kände var det där jävla smärtan i fjaset!

Var inne och pratade med Lina,
jag missade ju ett jobbpass för att de tog sån JÄVLA
tid på vårdcentralen (jävlanötter!!)
Berättade för henne hur allt låg till och hon tyckte synd om mig.
Sen sa hon att urinvägsinfektion kan komma av stress..
å fredag kväll började det göra ont,
fredag morgon körde jag av vägen ...
jag vet inte, men kanske..

Får se hur det känns i morgon,
kan jag gå så äre praktik för hela slanten..
Annars så får jag väl ligga hemma å titta på film utan trosor!
herregud vad det låter lockande ... eller också inte!!

Jag blev FUCKING arg på vårdcentralen idag,
jag blev så irriterad att jag inte brydde mig om
att jag var iklädd mina arbetskläder.
"Kan du vara här klockan tre?"
jag var där klockan tre..
klockan fyra, när läkarna tagit in två andra före mig
kunde jag inte längre sitta där och se oberörd ut..
Så jag öppnade dörren in till receptionen och tittade på
kvinnan (som förövrigt var GRYMT OTREVLIG) hon
börjar direkt "jag trodde att han skulle ta dig först, blabalbla,
men han kommer nog snart"
Jag blängde lite till, sen sa jag kallt "ja" och vände henne ryggen.
Det tog sådär 15 sekunder efter att jag blängt innan
det kom någon och ropade mitt namn..
det var väl fan att man ska tvingas bli sur innan det händer ngt.
DÅLIGT!


Kommentarer
Postat av: Sethovic

det låter som om du behöver semester...

2010-01-29 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0