12 februari 2010

Hejhoppgummisnopp!
Slutade i bra tid idag,
tog gondolen upp och höll
Philip sällskap hans sista
elva minuter!
Sen åkte vi till apoteket och ica.
Det är galet vad pengar det går
när man vill bli frisk!
310.50,- för lite förkylningsgrejer..
illa illa

Nu sitter jag och dricket te för
att döva min onda hals, köpte
zyx.. jag ska aldrig mer köpa
zyx mint, de var galet skitäckliga!

Idag hade jag världens sötaste unge
i skidskolan.. undra om man tycker bättre
om ungarna när man vet att man bara
ska ha dem i två dagar...?
Skitsamma men i alla fall!
Han var så jeelva söt alltså,
sånna ungar skulle man ha jämt  :)

Hade min första kissnödiga idag.
Rätt vad det är så tittar han på mig
å säger "jag är kissi"
å när en femåring säger så,
så brukar det vara läge att låta dem kissa.
Som tur var så hade jag praktikant med
mig idag så hon tog gruppen en stund
medan jag och oskar gick å kissade.

Nu kom Wictor hem!

puss å kram ;*

Kommentarer
Postat av: catti

skriver du inte i din blogg att vi videosamtalade. dålig stil!

2010-02-12 @ 18:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0