30 december 2010

idag har varit en trevlig dag tycker jag!
Började dagen i hyran med utkörning.
Väldigt få stugor som skulle ha skidor idag.
Lagom till lunch var vi klara med både
hämtning och lämning utav utrustning.

Efter jobb åkte jag och Wictor hem,
kort därefter ringde Philip och sa att
han kommit fram till Branäs.
Så vi åkte in tillbaka och tog några åk.

Efter det bjöds det på tårta i p-matsalen
för att vi i personalen skötte oss så bra
under gondolstoppet... båda två.

Nu sitter vi hemma i panget och väntar på
att pizzan vi har i ugnen ska bli klar.

Sen verkar det som att det blir bastubadande.
Fast jag vet inte hur sugen jag är.

Och wictor är sur.

puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0