21 december 2010

idag har jag gjort ngt dumt.
wictor blev jättearg och jag började gråta.
wictor hatar när jag gråter.
Men han försökte i alla fall trösta mig.
och han sa att det var okej.
men okej var det inte.. även om jag inte
vill säga att det var mitt fel så blir det liksom det.
japp, en älg och en påkörning på en vecka..
detta kan bli en spännande säsong.
å jag lär ju inte få låna bilen på ett bra tag.

armen, axeln och ryggen värker på mig efter
gårdagens femtimmats skottningspass.
i morgon är jag ledig och jag behöver sova.
Hoppas att jag kan sova bättre nu när vi bytt
säng och möblerat om ..
Vardagsrummet är bättre möblerat och det
känns lite mysigare faktiskt.
Tvn funderar och vi har knappt någon mat i kylen.

Hade kunnat åka och handla i morgon men det
varken vågar jag eller kan jag ...
för att komma till affären behöver man ju bil.
åjustdeja, den får jag inte låna ..

Imorgon ska vi sjungöva inför juleafton.
får se hur det går.. nu när min röst börjat spöka
och min hals börjat värka.

Snart är det nyårsafton och jag är ledig då.
dagen efter också ..  den 26e med å enligt wictor
kan vi vrålfesta både den 25e och på nyår då.
vilket vi kan OM vi vill!

okej,

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0