20 december 2010

idag har varit en jobbig dag!!
herregud vad jag har ont i kroppen..
å jag vågar inte ens tänka på
hur jag kommer må i morgon!!
dagens arbetsuppgift: skotta.
varenda jävla stugby skulle skottas.
Mellan parkering och dörr,
å det låter kanske inte mkt alltså.
men snön gick mig en bra bit över knäna.
Uschusch! 

Nu hade det varit gott med en liten godispåse.
Skönt att ha två dagar ledig nu..
sen blir det skidskola! :D
torsdag och lördag, sen är jag ledig den 26e dec.
och turen att vara ledig nyårsafton och
nyårsdagen har jag också haft!

naajs!  (:


nu kan vi äntligen titta på tv.
å det som visas nu är jukalendern.

neej faktiskt eller ja.
nu ska jag lägga mig på golvet och
sträcka ut ryggen efter denna jävla skottning.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0