18 december 2010

Igår var det kick off och jag hade trevligt!
idag funderar jag lite över vem jag pratade med
vad vi pratade om och hur dom jag pratade med
egentligen uppfattade mig... positivt eller negativt?
Ikväll är det fest i tempo 2, både Wictor och jag
är rätt trötta från igår (trots sänggång innan tolv!!)
Men vi åker nog bort ändå tror jag, om inte annat
för att kolla läget liksom.

Nu har vi fått lampor i lägenheten, nu saknas
bara förvaring så jag kan packa upp mina kläder!
För jag bor fortfarande i min väska, ser sådär roligt ut.
Blandar använt med inte använt..

Jag börjar känna att det känns bra.
Mitt humör har varit så fruktansvärt hemskt..
ett under att wictor stått ut med mig.
Hade jag varit han hade jag nog gett mig en rejäl
uppläxning eller helt enkelt bara dumpat mig.
Han måste verkligen älska mig!

Det är lite synd att vi inte har en dörr till vårt sovrum.
För så fort den andra går in i köket eller vardagsrummet
så hör man vartenda steg och vaknar.
Meeen, det kommer nog bli braigt ändå faktiskt.

Har börjar läsa boken jag fick låna..
Tusen strålande solar, den är bra tycker jag!
Tänkte faktiskt lägga mig på soffan och läsa och sova lite
innan det blir dusch och sminkning.

Hoppas att Robyn kör en riktig show för er i Malmö ikväll!!

Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0