29 april 2010

Sextio minuter löpning.
jag känner mig rätt duktig!
Fast jag har ont i magen igen.
Mamma och jag tror att
skånemejerier behandlar sin
mjölk annorlunda än vad...
mjölken som finns att köpa i
sysslebäck ^^  blir behandlad..
alltså är laktoshalten olika vilket
gör att jag reagerar olika på dem.
För igår blev det en del mjölk och nu
har jag lite ganska jätteont i magen.
det är bara till att köpa låglaktos igen alltså!!

min klocka kom idag så nu är jag
på klockvänjning.. jag som hatar
att ha klocka, men nu ska jag minnsan
vänja mig så jag kan använda klockan!
annars har jag ju kastat 250,- i havet.

Har lovat mamma att städa idag också.
det ska jag minsann ta och göra också.
för mamma lär bli arg om inte..
å sen blir hon nog glad om jag har gjort det.
bara att välja- glad eller arg mamma?
Jag tycker bäst om glad mamma faktiskt!

puss å kram,

fast en sak till..
min pojkvän är ganska dålig på att höra av sig.
bäst för honom att han ändrar på det...  ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0