19 april 2010

jag hade inte skoj igår.
det var tråkigt å jag var trött.
alla andra skrattade och var fulla.
själv hade jag nog roligast
när jag var inne å hoppade i
Marcus säng faktiskt.
Jag skrattade då.
För Marcus fick mig att skratta.
Alla kommer må dåligt idag,
vara bakis å sega..
jag gick hem efter att wictor hälde
fucking jävla apelsinjuice drink över mig.
det är skillnad på att skoja och att vara dum.
jag skojade med en isbit
han var dum med drinken.
ibland undrar jag hur han tänker.
jag har fått blåmärke på min arm också.
efter att han och philip gick med mig hand
i hand på vars en sida av en stolpe.
det var inte heller skoj.
skoj hade det varit om dom hade släppt
mig precis innan stolpen så att jag hade
kunnat undvika den.. men inte hålla
kvar och fortsätta att gå med mig
stillastående vid stolpen.

jag vill hem idag å bara så han vet
så kör jag om han inte pallar. 
för jag pallar och ska fan hem. 
det lär väl inte gå fort om jag ska köra,
men vi kommer i alla fall hem.
så det så. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0