10 april 2010

är det okej att bara ta hur mycket yoghurt
som helst av den sista yoghurten när man
är två stycken som ska äta frukost?
För Wictor är dålig på att tänka efter!
Laddar upp världens portion utan att
tänka efter om det kanske är fler (jag)
som också vill ha!

Nu bad han mig hålla käften också..
vilket jävla as till pojkvän man har!
Satans egosit är han..

vad får jag äta till frukost nu?
Torra mackor med äcklig ost...
Tänk vad mycket trevligare
det hade varit om han hade
frågat mig innan ..
typ,
"älskling, vill du också ha yoghurt?"
Men nejnej..

Nä, jag borde kastrera honom..
och äta upp hans glass ..!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Tänk vad bra det är att få se och känna varandra det är mycket man ska gå igenom i ett förhållande. Kram från mormor

2010-04-10 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0