1 april 2010

idag blev det broccolisås, pasta och sallad.
han tyckte att jag lyckades bra den här
gången också.. så bra att han sa
"jag kommer sakna det här..
du får laga mat till mig hemma också"
så tittade han mig rätt in i mina ögon.
med ögon som förtrollar mig.

jag är tokkär
och jag är lycklig
att jag är här och
nu och får uppleva
känslan och faktiskt
få den besvarad!

Fick ett jättefint mejl från min mamma.
Jag satt här och snorade lite..
tack mamma ;*

Min mössa är klar nu..
det blev lite lätt knöligt eller
lite mer åt ojämnt hållet kanske.
men det är en varm och go mössa!
Så nästa vinter har jag en gosig och
jättefin blå mössa att ha på mig.

kanske åka och köpa en vit tråd?
det vill jag göra..
så att jag kan spejsa till min tröja lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0