25 november 2009

idag blev jag sur på jobb.
likväl som att killarna blev sura på mig.
men jag har svårt att se att jag gjorde fel.
jag är inte den som är den,
jag kan erkänna mina fel och se situationen
ur andras perspektiv..
men det spricker från deras sida ändå.
jag kan inte rå för att de är lata och
jobbar fruktansvärt ineffektivt!
jag kan inte heller hjälpa att bill bara gör
vad bull säger och inte alls lyssnar på mig.
hade bill å bull inte svansat efter varandra
utan varit aningen mer självgående så hade
det inte varit berg av disk kvar..
hade bill istället gjort som jag bad honom
så hade vi sluppit osämjan när jag skrev ut mig.
i morgon ska jag iaf ringa min chef
och ifrågasätta bill och bulls beteende..
elller mjä, framförallt bills beteende.
man kan inte vara så inkompetent att
man inte kan ta några egna initiativ utan
bara lyssnar på order .. ja, från bull...
inte från någon annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0