11 maj 2009

nu sitter jag i min säng
och försöker komma på
något riktigt finurligt man kan göra
på ett seminarium.
jag pallar inte stå där framme och
elta samma jävla skit hela tiden.
nej, jag vill involvera klassen...
jag ska fan starta debatt .. uhm,
får man lov att göra det?
seminarium .. man borde få det ..
om man själv leder den bra.

idag fikade jag med tjejoorna.
det var mysigt tkr jag,
kändes som att vi var lagom många.
blir så mkt när alla ska med.
sen gick jag och catti en runda på stan,
sen gick vi hem och
då började hon bråka med mig..
då funderade jag på när vi bråkade senast,
och jag kan inte minnas det,
så jag antar att det var på tiden att någon av
oss fick allmän spatt och började gapa.

plugg plugg och åter plugg,
nu ska jag fortsätta.

pusshej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0