8 juni 2009

idag är det exakt ett år sedan som
89orna tog studenten, varför tar inte
jag studenten idag också?
för att jag ska vänta till fredag såklart.

igår ringde Stefan mig, våra gamla granne.
de flyttade härifrån för 7 eller 8 år sedan tror jag
och ja, visst har jag saknat dem och igår
när jag pratade med honom så blev jag sådär glad!
Annette och Stefan var liksom lite "extraföräldrar"
när som helst var vi välkomna över till dem.
Åh, de ville ha kommit hit till min student,
men de åker till Florida på torsdag så de kan inte.
Men vi bestämde att vi ska höras när de kommer hem
och att vi kanske kan ses då istället, så fint! :D

Erhm, Linnéa fyller år idag och vi ska ha picknick
i min trädgård, tjejerna borde vara här om ca en timma.
jag borde ställa mig och göra rabarberpaj nu faktiskt (:

pussheej! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0