30 augusti 2009

till att börja med måste jag gratulera
en av mina pahlenigaste vänner
på födelsedagen, GRATTIS MARCUS!  :):):)

jepp, igår jobbade jag.
å jag som aldrig har jobbat innan så där direkt
jobbade i tolv hela timmar.
Dock gick det jävligt fort ...
det kändes absolut inte som tolv timmar.
På torsdag jobbar jag själv .. ojoj,
men det ska nog gå brabra!

Det var bröllop i helgen,
Jenny gav mig massa beröm
och jag serverade för första gången.
det här går bra ju! :):)

Min uppkörning närmar sig galet mkt,
men vafan, det ska gå...
DET SKA FUCKING GÅ!
annars vettikatten vad jag gör.
stortjuter och går och bajsar.
jepp, för det säger johan glans.
gå och bajsa så löser det sig,

efter en natt av knappt fem timmars
sömn så känner jag mig mest trött.
men det är smällar man får ta,
jag tjänade iaf lite pengar igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0