3 april 2009

Idag skiner solen, jättemkt!
Gabbe ska dricka öl och snacka skit
med Gustav ikväll och jag ska väl vara ensam.
Det känns bajs,
för jag vill ner till stan och testa lite
roliga funktioner på min kamera.
Upptäckte en ny funktion idag och det
kan bli skiiiittuffa bilder.
lite sällskap i stan hade varit mysigt
men jag har ingen att ha sånt mysigt sällskap med.
Eftersom att gabbe, som förövrigt är den enda
som jag kan göra saker mer. 
Jag tycker det är tråkigt.
Jag har en massa nummer i min mobil,
men inga nummer som jag använder.
Det är ju helt sinnessjukt hur man kan ha
över 70 nummer och använda max 7 stycken.
Herregud vad illa.

Det är fint väder, det är det verkligen.
Jag har varit ute jättemkt idag
och det kliar häligt på mitt skin eftersom
att det har fått en massa sol på sig.
Efter hela långa vintern har jag visat min hud för solen
och klådan kommer direkt.
Det sticker sådär härligt på kinderna också,
mina fräknar kommer fram och jag ser pigg ut.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag älskar dig!

2009-04-06 @ 19:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0