2 april 2009

idag fyller morfar år,
grattis grattis på honom.

Just nu sitter jag och håller på att bli klar
med mitt projektarbete och jag känner mig
ändå trots allt ganska nöjd.
Jag hade absolut kunnat göra det bättre
men jag känner mig ändå nöjd med det jag har gjort.

Limmade i det sista kortet i boken och sen
gick jag ut på altanen och la mig för att
sova några minuter i solen.
När jag vaknade var det underbart varm och
jag hade fått ganska mkt nya fräknar.
Det gillar jag.

Jag har funderat på en sak,
som jag egentligen har släppt men jag bara måste ...
om man mår bra kan man inte
behandla någon som hon behandlade mig.
Man kan ha allt och må dåligt
men det ger en inte rätt att vara elak.
Så, nu är det sagt ... nu slipper jag tänka mer på det.

I morgon är projektarbetet inlämnat och klart.
det är helt sjukt ..
då är det bara polenarbetet kvar...
men det löser sig väl,
inte så jävla svårt,
ska bara komma ihåg vår frågeställning så
börjar jag med arbetet i veckan eller så.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit superduktigt och nöjd tycker jag absolut du ska vara! :)

2009-04-06 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0