17 april 2009

Polen närmar sig med stormsteg
och så gör även studenten.
Idag gjorde jag färdigt mina inbjudningar
och faktiskt så tycker jag att de blev fina.
När jag var klar med dem så kändes det
totalt onödigt att anstränga sig så mkt
för att tillfredställa de som jag ska skicka dem till.
Jag hoppas inerligt att de gillar mina inbjudningar
för jag har lagt ner ganska mkt tid på dem.

vi har fått en svenskuppgift att hålla ett tal för
moster malin som fyller 50 år.
För att kunna hålla ett tal måste man göra
en karaktär av den där moster Malin.

Moster Malin...
...är ordentligt överviktig och ganska kort
...skrattar alldtig högst
...är frispråkig
...jobbar som högstadielärare
...har två barn, Erik 22år och Tilda 23år
...har en tanig låg man
...älskar hundar
... har en extrem svår omrfobi
... passade mig ofta när jag var liten
... har god självdistans

sen har jag inte kommit längre,
nu ska jag fundera vidare på min moster Malin,

pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0