5 maj 2008

Nu är klockan snart tolv och jag borde väl käka snart.
Skoldagen idag blev kort, 40 minuter prov och
sen trampade jag gladerligen hemåt igen.
Jag har ju en del att stå i idag,
tror att jag ska ta och ringa Anja snart.
Ska berätta för henne vem panelen kommer bestå av
och jag hade tänkte höra med henne hur kvällen kommer se ut.
Bara så ni vet är ni varm välkomma till Rumett på onsdag!

Den 10 maj sjunger vi lite vårsånger i trappan på Dunkers
och jag tycker ni ska palla er dit för det är mysigt!
Sen den 12 maj så tycker jag absolut att ni ska komma till
Dunkers teatersal för kammarkören tillsammans med
dunkers drängar ska ha en beatles konsert.
Det blir ett gäng beatleslåtar, en del sjunger kören
andra sjungs utav solister och vi blir kompade med
trummor, gitarr och bas.
När jag ändå är igång och gör reklam för vår kör så
är det konsert tillsammans med orkestern liverpool
den 24 maj på konerthuset. Nackdelen är att det kostar pengar.
Är man under 18 år kostar det 90:- och är man vuxen så kostar det 175:-
JO, sen är det ju solosångsafton också. Vilket datum är det då ... den 19 maj.
Då ska jag sunga både en duett med Amanda och en sång solo.
Ja, det hade varit trevligt att se lite välkända ansiktien där då.
Ja .. och även en massa okända ansikten också :) 

Välkomna! 


Kommentarer
Postat av: Johan

Då får ja betala det dyra priset :O:O :/

2008-05-05 @ 12:01:00
Postat av: Marcus Pahlén

Antagligen värt det

2008-05-05 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0