27 maj 2008

Födelsedagar är konstiga.
När man var liten var det så pirrigt och nervöst
men på senare år så har det inte kännts så mkt.
Men i morgon fyller jag 18 och jag är lika
pirrig och nervös som jag var när jag fyllde 8 och
skulle ha barnkalas. Det är en konstig känsla det där.

Pappa frågade mig hur många pixlar jag ville ha på min kamera
och just därför tror jag att jag kanske kan få min efterlängtade kamera.
Hoppashoppashoppas! Och får jag den inte ...
då tänker jag nog sätta mig på tvären och sura ett tag.

Idag är första dagen sedan förra fredagen som jag inte
kommer att träffa min Gabbe.
Det känns lite skummt måste jag säga ... men
förhoppningsvis så överlever jag ändå.
När man har vant sig vid att det ligger någon
vid ens sida när man somnar och när man vaknar
så känns sängen läskigt stor och ensam när man ligger där själv.
Att sova och veta att det ligger någon
som man tycker om under samma täcke är något
jag skulle kunna vänja mig vid! Det är något jag vill vänja mig vid.
För det är lycka :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0