11 maj 2008

Min helg har varit fylld av sol och massor med mys.
I fredags var jag vid pålsjö slott och myste till det lite
med lite olika folk. Blev sång och gitarrspel.
Min gårdag spenderade jag med Ammi
vilket var jättemysigt. Efter musikskolans dag
gick vi en vända på stan och köpte vars en
pastasallad som vi satte oss i en trappa och käkade  ^^
Senare på kvälle åkte jag ut till Domsten där
vi var ett gäng som grillade och hade det allmänt mys.
Tog bussen hem vid ett tiden för då hade vi hunnit
med både brasan och te drickandet :) :) 
Idag har jag stekt i solen och inte brännt mig,
vilket är riktigt bra för att vara mig. 
Imorgon har jag sovmorgon och konsert,
be there! 


image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0