20 juni 2008

Fick ett sms som gjorde mig alldeles varm.
"Var rädd om dig, vi hörs imorgon älsk! <3"
När någon säger till mig att jag ska vara rädd om mig
så känner jag mig speciell och betydelsefull.
Jag vet inte riktigt varför men just den frasen
känns som något man säger till människor
som betyder något speciellt för en.

När jag läste det fick jag en känsla i magen
som sedan spred sig som värme ut i hela kroppen.
Ett litet leende som stannade på läpparna en bra stund
och sen kom den enorma saknaden.
Varför var du inte hos mig där och då så jag kunde
kyssa dig och tala om för dig hur sjukt mkt jag tycker om dig? 

Under min bussfärd från Råå och hem så
hade jag gott om tid att fundera och fundera det gjorde jag.
En sak som dök upp i huvudet på mig var "Min kärlek"
neeej, inte Shirly Clamps låt ^^  Den suger!
Jag tänkte på själva .. erhm, uttrycket "min kärlek".
Det känns ganska vackert.
Gabriel, min kärlek.
Det låter ganska bra tycker jag, ja det gör det!

sådetså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0