30 december 2008

tjohej,

Gabbe gick nyss hem.
Han har bott här i två dagar.

Igår var vi i Malmö och handlade
lite på mellandagsrean och jag
hittade ett par jeans för 200;-
me like.
Sen hittade jag en vanlig tröja
och en tjocktröja från H&M på
ordinarie pris, men de gör inget.

Ylva var har också.
Vi var och bowlade och
sen spelade vi en massa sims.
Så när Ylva åkte hem så
spelade jag lite sims för mig själv,
det är ganska skoj :D
Ylva bestämde att vi skulle äta
tacos och sagt och gjort,
tacos blev det.
En liten bestämd unge det där.
Snart får hon en syster också,
Vilja ... fint namn tycker jag! (:

Nu ska jag snart äta ngt
börjar bli hungri.
Iaf, Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0