12 augusti 2008

Jag förstår mig inte på människor.
Jag förstår mig inte ens på mig själv.
En del människor borde faktiskt ha stryk
eller ja, vad som än krävs för att de ska förstå.
Vad är det som gör att vissa har den goda
egenskapen om att kunna känna dåligt samvete
eller skuldkänslor och andra inte ... ?

Klockan är nu 00.36 och jag kan
verkligen inte somna.
Mitt ben har sagt upp sig från min kropp
och bara vägrar sluta krampa.
Det gör faktiskt lite ont =/
Men det som faktiskt är anledningen
till att jag inte sover är dumma människor.

Varför är det så svårt att bara kasta det
rätt upp i nyllet på dem?
Det är ju inte direkt som att de är något farliga
och dessutom så vet jag att jag har rätt.

Rökning dödar och det gör även alkohol.
Dummadummadumma idioter som
sysselsätter sig med detta.
Om du inte redan är beroende varför
då provosera fram ett beroende?



Kommentarer
Postat av: Anonym 1

Jag tycker faktiskt inte att denna texten kommer från rätt person. Tyvärr.

2008-08-13 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0