1 oktober 2013

Den fras som jag använder mest när jag får frågor är
- jag vet inte.
och oftast är det för att jag faktiskt inte vet.
ibland handlar det förståss om att jag inte vill svara
och då är det väldigt mkt lättare att säga
- jag vet inte.
på frågan varför jag svara så?
-jag vet inte.

faktum är att jag är helt jävla hopplös när det kommer
till att svara vettigt på frågor. varför?
- jag vet inte.
 
så om jag fick önska mig något,
precis vad som helst.
om jag fick önska mig precis vad som helst...
-jag vet inte.
 
Sophie, vad mår du bra av, när i livet trivs du som bäst?
- jag vet inte riktigt.
 
igår kväll var jag jättestressad.
jag fulgrät och hade en tjock jävel sittandes på min bröstkorg.
det här med att plötsligt behöva stanna upp och dra ett extra
djupt andetag för annars skulle inte luften räcka till.
det är säkert inte speciellt bra.
men vad handlar det om då?
- jag vet inte.
 
känner du att du hade mått bra av att prata med någon?
skulle det kännas bra?
- kanske, jag vet inte.
 
När ska du börja träna, Sophie?
- jag vet inte
Varför tar du bara inte tag i det,
du skulle ju må så mycket bättre och
ha mycket mindre ont i kroppen om du tränade..
- JAG VET INTE!
 
Vad ska du göra när du tagit examen,
vill du flytta tillbaka till Helsingborg då?
- jag vet inte
 
Men Sophie, varför sitter du och skriver det här inlägget?
- Jag vet inte, jag vet inte, jag vet verkligen inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0