18 september 2012

 
Idag har varit en jättebra dag!
Vi har verkligen haft det jättemysig.
Först så försökte jag mig på att plugga,
det gick sådär.. men dock.
Sen sågs arbetsgruppen i skolan för
att jobba vidare på arbetet vilket
jag tycker jag jättebra.
Sen hem, telefonsamtal från Camilla.
INTE bra. Laga mat, äta mat.
Hjälpa Camilla plugga.
Tove plugga. Alex sällskapa.
Erik och Mathilda hemma.
Mysigt! Nu - sova!
 
förresten, det verkar (om allt går bra å
passar) som att jag kommer bli
med hund ett tag.. Lite hundvakt.
Tjejen som äger hunden lät jättegullig
och vi ska ses på torsdag och om
hon gillar mig så ska jag
prova på att ha hunden en natt
och om det funkar så ska jag ha honom
mellan 16-31 okt.
Jag får pengar så att det täcker stora
delar av hyran och jag är nöjd.
 
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0