26 oktober 2012

God morgon,
 
Jag har precis hällt upp ett glas juice och
bryggt en kopp te och nu tänker jag sätta mig
och vrålplugga drygt en timma.
Sen ska jag iväg till skolan för att
ha avstämningslunch med gruppen.
Vi har en examinierande gruppredovisning på tisdag.
 
Jag har verkligen inte sovit bra i natt.
Har varit vaken var och varannan timme.
Jag minns inte alla gånger jag tittade på klockan
men jag vet att varje gång jag vaknat har jag
haft ont i magen.. mensvärk.
Jag hade svårt att somna för att det gjorde ont
och jag har förmodligen haft svårt att sova
för att det gjort ont och det gör fortfarande ont.
Jag tycker verkligen att det borde ge med sig snart.
 
Klockan fyra i morse stod det två killar utanför och
hade en minst sagt högljudd och hetsig diskussion.
Det var inte på svenska och dom höll på i en evighet.
Jag lyckades i alla fall somna om.
 
Hur som helst så tror jag att pronaxen blir min
bästa kompis idag.
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0