6 november 2012

Jag borde verkligen verkligen sova.
Meeen, jag fastnade med mitt pysslande!
Jag har nämligen kommit på den brillianta ideen
att förminska rutorna och göra en mobilväska
istället för att göra en ny väska.
1. för att det går mycket fortare
2. för att jag (tydligen inte) tyckte det var pilligt nog innan
3. för att det blir så jävla snyggt!!
Jag hittade en gammal reklamtidning
med massor av jenas i och det blir så jääävla snyggt.
jag säger bara iphonefodral - släng er i väggen!
Blir kedja på så jag kan hänga mobilen runt
halsen när jag vill..
jag vill inte sova, jag vill bli klar med min mobilväska.
NEJ.
fokus.
Ny dag i morgon, kanske (förutsatt att jag pluggat först)
kan fortsätta i morgon.
Bild kommer å ni kommer bli SÅÅ avis på mig :D
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag fyller år snart :). Önskar mig väska och fodral.

2012-11-07 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0