7 mars 2012

Har öppnat mitt fönster i mitt rum,
sitter i solen och njuter av min
potatis- och rotfruktssoppa.
Enligt Anton smakar den som hans
pappas fiskgryta, fast utan fisk.
Måste säga att det känns rätt skickligt
att lyckas göra fiskgryta på grönskaksbulljong
och rotfrukter!

Om en stund ska jag till skolan,
sen ska jag träffa Camilla.
Vi ska till friksis och köra ett gympa pass.
Har lite känningar i kroppen från igår,
men inte så farligt.. lite stel bara.

Blev rekomenderad att köra corepassen.
då koncentrerar man sig tydligen på varje
enskiljd liten muskel i magen..
och det vorde kanske bra för mig..
bygga lite styrka så jag inte får ont i ryggen
av att göra magövningar.

idag epilerade jag mina ben..
så nu ser jag ut som om någin har försökt
döda mina ben.. Ganska osexigt om du frågar mig.
Meen, jag tänkte försöka komma igång
och bara köra epilatorn.. för att slippa raka benen
varje dag i sommar..

I  morgon åker jag till Wictor (ÄNTLIGEN)
Det ska bli så jäkla härligt.


puss!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0