31 mars 2012

Ikväll ska jag klä mig vårfint och gå på sittning.
synd bara att det har snöat och är
alldeles vitt ute.. det dödar lite av våryran.
(som sittningen heter!)
nu sitter jag med nymålade naglar och
väntar på att de ska torka så
att jag kan duscha och fixa och dona lite
innan Camilla kommer hit.



Igår var jag ju hos Ella och Carl.
Vi hade så mysigt,
dom var hur lugna och fina som helst.
Det enda som är tråkigt är att det är
svårt att dela uppmärksamheten lika.
Ella är go och vill göra saker men
eftersom att jag var lite rädd att
carl skulle bli ledsen och börja skrika
så såg jag till att han hela tiden fick synas.
Men det är ju en vanesak också..
när man vant sig vid hur barnen är så
lär man ju sig också hur man ska hantera
olika situationer.

kanske skulle traggla lite modal, primary och
main verbs innan camilla kommer..?
det är ju trots allt tenta nästa vecka..


puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0