3 mars 2012

 
 

Tog bilen och körde strandvägen från Helsingborg ut till Viken.
Det är fint här.. vattnet gör mig glad och lugn.
När jag satt där på bryggan i Viken så tänkte jag på hur
fruktansvärt mycket jag älskar att vara ute i naturen.
Jag älskar havet och skogen.
Att röra sig i naturen, se verkligheten utanför stan.

Jag saknar Wictor sjukt mycket.
Det blev ännu mer påtagligt när jag kom hem,
för han hör liksom till Helsingborg på något vis.
Jag har helt ont i magen för att jag saknar honom som en dåre..
Att han har besök i Branäs gör ju inte saken bättre..
Det gör att jag inte kan ringa och prata det där
långa kvällssamtalet, som jag hade behövt, med honom.

Mormor och morfar var här idag och det
var jättemysigt. Mormor fick en genomgång på hur
facebook fungerar..
Jag hade bakat hallongrottor som uppskattades.
Måste skryta lite och säga att de blev väldigt goda!

Ikväll blir det mysig middag med mamma och pappa
och sen ska vi gosa ner oss i sofforna och rösta
på Torsten Flink (iaf mamma)

puss!! ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0