18 mars 2012

JAG ÄR SÅ IN I HELVETS JÄVLA SKITTRÖTT
PÅ ALLT VAD FUKKING TÅG HETER...
TÅG, BUSS, FLYG!
JAG HATAR ATT RESA.
EGENTLIGEN KÄNNER JAG MEST FÖR ATT
SKRIKA OCH GRÅTA HYSTERISK.

TA MIG FÖR GIVET, GÖR DET!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

jag hade behövt ett flogstaskrik nu.

jag förväntas alltid vara glad efter sju timmars
ensam jävla resa, det är inte okej
att inte må bra..
jag ska vara glad och tillfredställa vartenda
jävla behov som finns.
å helst ska allt göras innan det är gjort.
är det jag som inbillar mig eller är det så?

jag ser inte fram emot tisdagens långa
jävla hittepåresa.

uppsala-sthlm-karlstad-torsby-värnäs-branäs

jag känner för att kräkas,
kräkas fula ord.

jag hatar att resa ensam..
jag sitter där ensam och plågas av
åksjuka och känner mig tagen förgivet.
vad om jag inte, vad om..?

JÄVLA HELVETES ÄCKLIGA KAMELFITTA

Är det konstigt jag klöser sönder mina händer...?

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag vet hur det känns med åksjuka har alltid varit det. Är det till någon tröst går det över lite med åren men inte helt finns fortfarande kvar. Försök koppla av Och jag kan aldrig läsa när jag sitter i buss eller tåg jag vet inte om du känner likadant. Hoppas du får en trevlig påsk uppe i Branäs. Kram

2012-03-19 @ 08:03:28
Postat av: Bella

Det är okej att vara förbannad, trött och uppgiven. Du MÅSTE tänka på dig själv emellanåt också! Jag pendlade mellan Torsby - Sysslebäck varje dag sista året på gymnasiet och den biten är inte att leka med, så jag förstår hur drygt det måste vara efter att ha åkt från Uppsala en hel dag. Slå en pling om du får tråkigt imorgon vettja :)

2012-03-19 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0