19 juni 2012




Ylva och jag hade kusindag igår och åkte till Hillesgården
för att titta på djuren och äta våfflor.
Det blev lite mer bilkörande än vad jag är van vid
och det blev lite mer kö på motorvägen än vad jag
vanligtvis brukar råka ut för..
Hbg-kävlinge-hillesgården-hbg-kävlinge-hbg
alldeles för många mil på en dag!

Fick veta att jag klarat litteraturkursen.
blev glad och nöjd.. har presterat så mycket
bättre än vad jag trodde att jag skulle göra.

Idag var jag ute och sprang. Sprang ungefär
fem och en halv kilometer och gick 3.64 km
så en runda på 9 km.
Trampade snett så jag trodde jag skulle dö lite.
Men smärtan gav sig rätt fort.. valde dock
att gå sista biten. Annars hade jag nog sprungit
sju åtta km iaf.. för det kändes som att
jag hade orkat det.

Nu ska jag skriva handdellista.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0