15 juni 2012

Med mensvärk och 2-3 underläge så
känns det lite som att jag borde gå och sova.
det bästa med matchen mot england hittills är
pippi långstrump-trumpetandet som trumpetades
under första halvlek.

Har påbörjat en ny väska. Den kommer se ut som
en gräsmatta.. kan bli fräckt.. kan bli inte fräckt.

"sverige kan lägga ner internationell fotboll"
citat direkt ifrån soffan..

har inte riktigt vant mig vid min nya frissyr.
Kan inte bestämma mig för om jag tycker
att det ser ut som en pottfrissyr eller om
det faktiskt är fräckt.

i morgon ska jag på 70-års kalas,
vet inte vad jag känner inför det.
wictor skrämmer mest upp mig om att
allt ska vara så fint å perfekt ...
men jag är vad jag är och skulle det
inte accepteras så får det vara så.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0