9 januari 2012

fastnade vid tvn, vid datorn..
idag har jag gjort av med ALLDELES
för mycket pengar.
MEEN - jag tänker såhär.
julklappspengarna från mormor och morfar
användes idag.. å då känns det plötsligt mycket bättre.
köpte träningskläder för 1200,-
så nu har jag inget val längre..
bara till att sätta igång.
Känner för att röra på mig,
funderar på att gå ut och springa i morgon.
det hade varit skönt.
Vill att mina kläder ska komma på en gång!
fina träningskläder är som fina gummistävlar.
plötsligt blir det som att klä upp sig när man
ska träna, eller som med stävlarna,
när det börjar regna.
man gör det tråkiga lite roligare.

undrar hur man ska lyckad med att göra plugget roligt?
uhm.. ett bra resultat på tentan är ju förvisso en sporre.
eller mjä, att bli godkänd räcker liksom för mig.

nej,
kissa-borsta tänderna-sova!


PUSS!! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0