5 januari 2012

Idag har jag åkt bräda och herregud
vad jag tyckte att det var roligt!
Jag överraskade mig själv jättemycket
genom att faktiskt kunna åka!
Jag åkte ett åk i blå backe och nästa åk
blev i röd backe.. och gissa om jag svängde.
Utmaningen nu blev att komma på skär,
jag lyckades ganska bra.. i snällare backar.
Känner mig inte 100 på brädan men jag
börjar känna att det är jag som styr och inte den.

Jag tycker inte om att jag ska åka hem till
Uppsala på lördag.. faktiskt så känns det jättejobbigt.
Men jag kommer snart vara här igen!
Åka skior och bräda. Kanske jobba lite skidskola också ju.

På söndag ska jag och tove plugga
och jag ser fram emot det JÄTTEMYCKET.
Ska bli så mysigt att träffa tove igen.
Och anton har flyttat in!
Mysigt värre faktiskt.


puss!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0