4 januari 2012

Januari

Wictor och jag påbörjar vinterns samboliv.
Jag konstaterade att det nog var tinituss jag hade.
Åt nyårsmiddag med Philip, Wictor och Denise.




Februari

Lina och Fredrik var på besök.
Jag klarade mitt uppåk.
Wictor blev misshandlad.
Jag började åka bräda.




Mars

Lyckades bli kräk-full, Wictor
tyckte att det var jätteroligt!
Åkte ännu mer bräda.
Blev förkyld och fick feber.




April

Blev jättearg på Wictor!
Det blev varmt i Branäs,
jag åkte storbacken på bräda
och det var avslutningsfest i Branäs.




Maj

Wictor flyttade och jag var arg på
hans pissjobb.
Jobbade väldigt lite, trodde jag skulle dö
utav tristess. Var arg på Wictor en hel del.
Min mobil dog och jag började vråltitta på Medium.




Juni

Catti åkte på bartenderutbildning.
Jag var i Åtvidaberg med Wictor och
fira midsommar med finafina människor.
Wictor och jag hade en jättefin kväll, med
mat och promenad i solnedgången i hamnen.
Wictor sa "Jag längtar efter att få åka skidor"




Juli

Åkte till Börkered, kände mig
ofta ensam och hade mycket huvudvärk.
Var i Sunnaryd bland fina människor.
Fick besked om att jag kom in i Uppsala.




Augusti

Hade hejdå-utekväll med Madde,
Linnea, Johanna och Catti.
Var obotligt nervös inför flytten.
Träffade Cindy, hade inspark,
började skolan. Anton, Tove, Camilla,
Victor och Jag påbörjade "halvåtta hos mig"




September

Fick en förjävlig förkyldning, bihåleinflammation.
Tappade rösten och började plugga på riktigt.
Min tinituss gjorde mig ledsen. Var på sexa och gasque.
Kasper flyttade in. Jag skrev min första tenta
och fick träffa Wictor för första gången på sju veckor.




Oktober

Började passa Ella.
Fick reslutatet på tentan, G!
Hade tre veckors praktik på Liljeforsskolan.




November

Reste varje helg. Firade farfar i Gnesta.
Satte in spiral. Började plugga grammatik.
Kasper flyttade ut. Jag kände mig väldigt bekväm
i mitt och wictors förhållande.




December

Stickade en fin mössa! Påbörjade matematikkursen.
Var på klassfest, blev kräk-full. Tove och jag var på Jula
och julhandlade. Var på sing-a-long i universitetsaulan.
Hade julmys i lägenheten, var på julmys i flogstahöghus.
Tittade på Musikhjälpen, skänkte 100,- och
klippte kort hår!  



Oj vad fort det gick.
2012 - välkommen att bli ett precis lika bra år!
Välkommen med nya äventyr och ett fortsatt
fint förhållande mellan mig och min underbara wictor.

PUSS ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0