12 januari 2012

 
 

Är jag nöjd eller är jag nöjd?
något fattigare men med en hel drös
kläder rikare!!
tre stycken bh-toppar som är helt underbara!
mjuka, sitter perfekt.. ingen jobbig bygel som skaver.
bara en skön topp som ger lagom med stöd
åt mina små bröst..
sen blev det träningskläder.
allt är från Gina, men det känns som okej grejer ändå.
byxorna sitter som sydda till mig, jackan är skitfräck
och shortsen kommer komma till användning i sommar.
i sommar när jag bor i hbg och ska springa mig svettig i pålsjö skog!
längtar ihjäl mig efter wictor lite idag.
tänker på tentan och på alla goda drinkar som ska drickas i morgon.
tentan som ska skrivas och förhoppnsingsvis också klaras.
det känns som att jag har pluggat,
jag har pluggat in så jävla mkt mer denna veckan
än vad jag någonsin trodde jag kunde plugga på en vecka.
kort- jag är nöjd med mig själv.
går det inte hela vägen så får jag göra om det..
men jag kommer bli ledsen, om inte tentan är ultra-delux-svår!
i morgon ska vi "fira" camilla som inte vill firas.
det ska bli så jäkla mysigt!
på lördag ska jag mysa till det med anna, äta fruksallad och prata.
på söndag ska jag beställa kurslitteratur och laga god mat, spenatsoppa tänkte jag mig.
Kanske vara så ambitiös att till och med baka eget bröd?
jag längtar ihjäl mig efter wictor lite.. ja,
jag vet att jag skrev det nyss. men det är verkligen inte skoj att sakna så.
TVÄTTA, det måste jag göra..
sov gott!


puss ;*

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är snygga träningskläder så träna på nu. Det gör nytta för både huvud och kropp Kram

2012-01-15 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0