29 februari 2012

Vad bra att detta året har en dag extra
och vad bra att jag spenderat den dagen
i form av  plugg, umgänge och träning.
bättre än så tror jag knappast man kan
spendera årets extra dag..

Sitter och lyssnar på melodifestivalslåtarna
och känner att jag kommer rösta på Loreén
för hon är outstanding.
Inte ens Danny är i närheten av hennne.
Lisa Miskovsky är bra men hon funkar ..
Inte att skicka vidare till Eurovision.

Jag har ont i min mage och jag kan inte
sätta fingret på varför.
Träningsvärk- kanske
mensvärk- kanske
bajsnödig- kanske
resfeber- kankse

Jag hatar att jag fortfarande tycker att
det är jobbigt att resa.
blir man aldrig av med resfeber?
Vänjer man sig inte vid att resa..?

Idag har mitt huvud mått bra.
Helt otroligt.
Jag har mått bra i huvudet typ hela dagen.
(när jag mår bra har jag bara lite huvudvärk)



puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0